sobota, 19 listopada 2011

Why Kyoko?

Większość moich znajomych, którzy znają mnie trochę krócej, zastanawia się dlaczego Kyoko akurat. To jest akurat bardzo długa historia. 
Zacznę może od tego, że nie zawsze było Kyoko. W polu obok widać jeszcze moje chińskie i koreańskie imię, bo mam kilku kolegów którzy nie są Japończykami czy fanami azjatyckiej muzyki. 
W podstawówce mówili do mnie po nazwisku. W klasie były 4 dziewczyny, oprócz mnie, które miały na imię Paulina, ale tylko do mnie chyba mówili po nazwisku. Nie lubiłam tego, więc zmieniłam szkołę na inne gimnazjum.
W gimnazjum, na skutek kilku dziwnych zdarzeń, w tym takiego że miałam taką torbę z napisem, wołali na mnie Zośka. Całe 3 lata.
W technikum moja wychowawczyni miała na imię Zofia, więc już tak nie bardzo było. W tamtym czasie pierwszy raz oglądałam coś co zmieniło moje nastawienie do świata :)
A potem już poszło z górki :)
główny powód dlaczego Kyoko to to:

Kyoko Mogami to bohaterka mangi Skip Beat! autorstwa Nakamura Yoshiki.

Kyoko to zwykła dziewczyna, która zakochana w swoim przyjacielu Fuwie Sho, przyjeżdża z nim do Tokio, by pomóc mu zrobić karierę w show biznesie. Kiedy on realizował swoje plany, ona pracowała na kilka etatów, odmawiała sobie wszystkiego i nawet rzuciła szkołę, by mu było łatwiej.
Według niej wszystko było cudownie i nie narzekała dopóki on był szcześliwy. 
Pewnego dnia podsłuchała rozmowę Sho i jego menadżerki i zrozumiała, że on tylko się nią wysługiwał. 
Postanowiła się na nim zemścić, dostając się do showbiznesu, a uwalniając swoje demony straszyła wszystkich wokół.
Kiedy już udało jej się dostać do agencji konkurującej z agencją Fuwy, poznała Rena, największego rywala Sho (według niego samego, Ren miał go głęboko w d..)
R=Początkowy niechętny Ren wobec niej, z powodu jej motywacji, z czasem się do niej przekonuje. Kyoko zaś pokochała aktorstwo całym sercem więc uczyła się go bo chciała, a że przy okazji się zemści na Sho to jeszcze jeden plus.
Ren zakochuje się w Kyoko, Fuwa poniekąd też, bo zaczyna się zachowywać jak typowy pies ogrodnika - sam nie zje a drugiemu też nie da.
A Kyoko jest cały czas nieświadoma :)
Manga dały czas wychodzi więc się cieszę, mam na co czekać ;)

Lubię jej postac dlatego, że jest twarda, ciężko pracuje. Jest też straszną romantyczką na swój sposób uroczą.
I podobno jestem podobna:

tak wyglądam jak coś lubię :)

tak jak jestem smutna.

A tak jak jestem zła:
Urocza jest co nie?? :)


Oto główne postaci :)
Kyoko Mogami


 Ren Tsuruga


 Sho Fuwa


 Kanae Kotonami



Kilka zdjęć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz