wtorek, 12 czerwca 2012

Super Junior

(proszę nie patrzeć na podpisy na dole zdjęcia, bo są źle podpisani!)

Ten post jest z dedykacją dla Madzi <3
(masz okazję, żeby się wszystkich nauczyć) :P
Bardzo jej się spodobała wersja właśnie ta cośmy ją zrobiły. Aż mnie głowa boli od myślenia, ten zespół jest duży (ma dużo członków) i wziąć to wszytko opisać..
Więc w dużym skrócie - może Elfy mi darują :D

Debiut: 2005-2006 rok - w tym roku świętujemy 6 lecie zespołu :D

Zespół posiadał 13 członków - aktualnie aktywnych 10 (jeżeli się gdzieś mylę to proszę Elfy by sprostowały)

A teraz coś o chłopakach ;D

Leeteuk
Imię i nazwisko: Park Jung Soo
Data urodzenia: 1 lipca 1983
Lider, wokalista, raper



Heechul
Imię i nazwisko: Kim Hee Chul
Data urodzenia: 10 lipiec 1983
Wokalista, raper



Yesung
Imię i nazwisko: Kim Jong Woon
Data urodzenia: 24 sierpień 1984
Główny wokalista



Kangin
Imię i nazwisko: Kim Young Woon
Data urodzenia: 17 stycznia 1985
Wokalista



Shingong
Imię i nazwisko: Shin Dong Hae
Data urodzenia: 28 wrześnień 1985
Główny raper



Sungmin
Imię i nazwisko: Lee Sung Min
Data urodzenia: 1 styczeń 1986
Główny wokalista



Eunhyuk
Imię i nazwisko: Lee Hyuk Jae
Data urodzenia: 4 kwiecień 1986
Główny tancerz, wokalista



Donghae
Imię i nazwisko: Lee Dong Hae
Data urodzenia: 15 październik 1986
Główny wokalista, tancerz



Siwon
Imię i nazwisko: Choi Si Won
Data urodzenia: 10 luty 1987
wokalista



Ryeowook
Imię i nazwisko: Kim Ryeo Wook
Data urodzenia: 21 czerwiec 1987
Główny wokalista



Kibum
Imię i nazwisko: Kim Ki Bum
Data urodzenia: 21 sierpień 1987
Główny raper



Kyuhyun
Imię i nazwisko: Cho Kyu Hyun
Data urodzenia: 3 luty 1988
Główny wokalista



Hangeng (opuścił zespół)
Imię i nazwisko: Hankyung
Data urodzenia: 9 luty 1984

Członkowie tylko Super Junior M


Zhou Mi
Data urodzenia: 19 kwiecień 1986
(kiedy na niego patrzę, to mam wrażenie, że to Siwon z bardziej kwadratową szczęką)



Henry
Imię i nazwisko: Henry Lau
Data urodzenia: 11 październik 1989



Dzielą się też na podgrupy:

Super Junior Happy, śpiewają bardzo wesołe piosenki: Leeteuk, Kangin, Shindong, Sungmin, Eunhyuk.



Super Junior T - wykonują piosenki w stylu trot: Leeteuk, Heechul, Kangin, Shindong, Sungmin, Eunhyuk.



Super Junior M - śpiewają swoje piosenki w języku chińskim: Hangeng (opuścił zespół), Donghae, Siwon, Ryeowook, Kyuhyun, od 2011 roku także Eunhyuk i Sungmin, i tylko w tej podgrupie występujący Zhou Mi i Henry



Super Junior K.R.Y - najładniejsze głosy: Kyuhyun, Ryeowook i Yesung



Uff to chyba wszystko.
Nie będę się rozpisywać za bardzo nad tym bo to potęga jest, wszyscy ich znają a przynajmniej widzieli jakąś ich piosnkę :D








4 komentarze:

  1. Ja ich lubię, nawet za ich "szori, szori" i"szupamen" ;) Nie było by k-popu bez Juniorów. Pozdrawiam (chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za dedyk Kyoko <3 ta piosenka rozwaliła mnie i aż ją przetłumaczyłam,a wczoraj nawet ściągnęłam xD musze zacząć słuchać Norazo xD

    OdpowiedzUsuń
  3. O Norazo to zrobię osobny post :D
    W oryginale tego zrobionego Supermana to śpiewa Norazo, zapomniałam tam wspomnieć o tym :D
    Słusznie prawisz, musisz słuchać Norazo ma boskie piosenki <3
    Ucz się chłopaków ładnie ci ich pokazałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem wiem, kiedyś się ich nauczę. Może poszukam czegoś Norazo i spolszczę :P chociaż jak an razie to masz tego trochę do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń