niedziela, 19 sierpnia 2012

No Reply

Tą oto piosenkę w całości prawie zrobiła sama Madzia.. Wrzuciłam to tak dawno temu na YT a zapomniałam dodać posta T_T sama M. mnie już popędzać zaczęła, bo pracę mam, a  nie robię (ach, ta miłość :3)


Posta też napisała Madzia <3


"No reply" to koreański dwuosobowy zespół zaliczany do zaspołów typu indie. 
W jego skład wchodzi 2 mężczyzn- wokalista i klawiszowiec Kwon Soon-kwan i gitarzysta Jeong Wook-jae. 
Panowie  zadebiutowali podczas konkursu  Ryu Jae Ha Music Competition w 2006 roku, w którym zajęli drugie miejsce. 
W 2009 roku wydali pierwszy album "the road", którego tytułową piosenką była "Nigdy nie kończąca się piosenka" (przetłumaczyłyśmy ją dla was:)). 
Drugi album ("Dream") wydali w 2010 roku. Ich piosenki są spokojne i sentymentalne. Ich muzyka ciagle ewoluuje, dźwięki stają sie bogatsze. 
Jednak jedna rzecz zawsze pozostaje niezmienna- śpiewają o tęsknocie i niepokoju. Co ciekawe, podobno ta dwójka ślubowała, że nigdy nie zrezygnuje z wyrażania swoich uczuć poprzez muzykę. Tak więc trzymamy kciuki i życzymy im powodzenia :) 


 To ci panowie, ale nie mam pojęcia który jest który.. Może Madzia nas oświeci w komentarzu *_*


A to z okazji dzisiejszych urodzin Madzi <3

Znalazłam w necie - no ale pasuje jak ulał :*

http://www.kome-world.com/_pic/pic/239-a.jpg
http://www.musicasia.net/wp-content/plugins/RSSPoster_PRO/cache/a1048_20110615000769_0.jpg

2 komentarze:

  1. dzięki Skarbie <3 jak się spotkamy to opijemy nasze urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a co do panów to ten w okularach to Kwon Soon-kwan ;)

    OdpowiedzUsuń