czwartek, 21 czerwca 2012

Pokój k-popowca

Zastanawialiście się kiedyś jak wygląda taki pokój??
Jeżeli nie, to pokażę wam mój.
Może ze względu na moją miłość do k-popu to nie dużo ale mam ambitny plan wszystkie plakaty pozamieniać na antyramki z plakatami bądź takimi hand made jak już mam dwa ^^
Ogólnie nigdy nie lubiłam pustych ścian, więc za młodu pozaklejałam je plakatami tego co się ruszało i było dostępne, aktualnie z tym walczę i średnio raz w miesiącu przybywa nowa ramka :D
nie koniecznie z k-popem :)


Mam kilka zdjęć, jakość średnia, bo mój telefon do najlepszych nie należy <미안 해요>




Tak, to moja ulubiona ściana :3 żeby było łatwiej, azjatyckie akcenty zaznaczyłam numerkami, by nie uciekły w tłumie innych plakatów.


Teraz omówię wszystko po kolei ^^


Numer 1 

To była moja pierwsza koreańska rzecz na ścianie. Pojawiła się dosyć późno, bo dopiero w 2011 roku, gdzie Azją się interesowałam dużo wcześniej i byłam śmiertelnie zakochana w moim Oppa <na obrazku rzecz jasna> 
Zrobiłam go na Dreamstage Korea: Global Flashmob Day.
Tutaj zdjęcie z tej imprezy na którym mnie widać z mojego konta na fejsbuku :)
[po lewo w tle, po prawo ja w całej okazałości]
Musiałam go troszeczkę przyciąć ponieważ nie mieścił mi się w ramkę :( ale i tak jest moją chlubą <3)

Numer 2

To hand made cudo, zrobiłam ze wszystkich chłopaków jacy wisieli u mnie w pracy przy moim stanowisku i ze wszystkich Maciejowych prezentów jakie mi zostawiał w sobotę jak mnie nie było w pracy :D
Aby go powiesić, musiałam zdjąć plakat Ronaldo i Chrisa Klein'a.
Niektórych nie naklejałam, bo się powtarzały na pierwszym plakacie ^^
Obecni: Kim Hyun Joong, T.O.P, Leeteuk i Changmin

Numer 3
To akurat mało koreańskie, bo to chiński kalendarz :D dostałam od koleżanki z pracy mojej siostry, jak widać nieaktualny już, ale szkoda mi było z niego wyrywać kartki. I tak będzie wisiał :D

Numer 4
Mój Oppa musi być zawsze blisko mnie *_*

Numer 5
Aktualny kalendarz na ten rok. Od BigBangPL. Zbliża się lipiec, więc ten przystojniak zostanie zastąpiony Chłopakiem Lipcem - Jaejoong'iem :D

Numer 6
To moje kochane chłopaki z SS501 - plakat z błędem z niemieckiego POPCORNu (byli podpisani jako "Shinee")

Numer 7
Reportaż z polskiego POPCORNU. Co tam że z błędem, liczą się chęci ^^

Numer 8
To taki regał z książkami którego nie widać na dużym zdjęciu, ale zaznaczyłam strzałką, ze tam jest.
A na tym regale półeczka azjatycka, czyli knigi do chińskiego, koreańskiego, japońskiego i kilka książek koreańskich i polskich autorów o Korei.



Taki jest mój zwariowany pokój k-popowca.
Z głośników leci Wonder Girls i strasznie zgłodniałam, pisząc tego posta xD

PS. Płyta Wonder World z 2011 roku jest po prostu świetna jak dla mnie, powinna się doczekać recenzji jakiejś albo coś... 

6 komentarzy:

  1. wow, kolekcja jak się patrzy.... zwłaszcza książki *q* już wiem co będę pożyczać od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezła kolekcja, nawet dostrzegłam naszyjnik Hello Kitty nad tym chińskim kalendarzem. Też mam ten numer Popcornu, właściwie to ma go moja siostra, bo się uparła, że musi go mieć i już ;) Życzę udanego powiększania tego zbioru ^^ Pozdrawiam (chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dużo rzeczy z Hello Kitty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. i będziesz miała jeszcze więcej buhahaha .
    Muszę wygenerować jeszcze wzór pana G Dragona. Ja to zrobię nie ma bata xD

    OdpowiedzUsuń
  5. powoli zacznij szykować miejsce dla Oppy :D i ramkę też xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś tu ucichło, więc czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń