środa, 16 listopada 2011

Zakonserwowani Azjaci

Ostatnio w pracy pokazałam koledze nieźle zakonserwowaną Azjatkę. Lat 40 z dzieckiem w moim wieku, wyglądającą jak nastolatka.
No ale jeden niewierny Judasz mi nie uwierzył.. :/
więc postanowiłam sobie, że pokażę kilka co lepszych zjawisk :D

więc:
1) W pierwszej kolejności jest ta niewiasta:
Panienka Rainie Yang
Data urodzenia: 04.06.1984 (27)
Do roku 2009 grała nastolatki (17-19) w Tajwańskich serialach. Teraz już nie, bo obcięła włosy (nie wybaczę :<) i wygląda na swój wiek.
kilka zdjęć z różnych lat :D

rok 2011



rok 2009

rok 2008

rok 2005
z Mikem He :)

2003

Najbardziej kocham ją za jej długie włosy :) To jest moja włosowa idolka :D






Mój numer 2:

Ariel Lin
Data urodzenia: 29.10.1982 (29)
Tak samo jak Rainie miała role nastolatek - tylko ona przeważnie głupawych i dosyć irytujących, na szczęście już odchodzi od tego typu gry (i dzięki bogu, uff..)

Some picture :D




Numer 3 - Han Chae Young
Data urodzenia: 13.09.1980 (31)

Ją to nawet lubię :) jest urocza na swój sposób :D



I proszę tutaj bez sceptycyzmu - wskażcie mi polską 30 która się tak świetnie trzyma to na kolana klęknę.
Obiecuję.

I jeszcze kilka fotek '70+ :P
Gong Hyo Jin

Kim Sun Ah

Uhm Jung Hwa

Ziyi Zhang

Chae Rim

Zasadniczo mężczyzn byłoby znaleźć dużo łatwiej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz