środa, 6 czerwca 2012

Joo

Dziewczyna z pistoletem do baniek mydlanych.



Następną gwiazdą mojego posta jest Joo. 

Naprawdę nazywa się Jung Min Joo. Urodziła się 11 października 1990 <mów mi unnie>
Zadebiutowała w 2008 roku dzięki JYP Entertainment.

Swoje dzieciństwo spędziła w Indonezji z powodu pracy jej taty. Była jednym z uczestników Superstar Survival razem z Chansung'iem z 2PM, Taecyeon'em i Junho w 2006 roku.

Dziewczyna miała debiut, ale stwierdziła po nim, że jeszcze nie jest gotowa i przez następne dwa lata była trainee (gdzie sens, gdzie logika??)


3 stycznia 2011 powróciła z piosenką Bad Guy - którą zrobiliśmy dla was z Madzią.
W teledysku występuje Chansung.




Piosenka jest z albumu Heartmade. W maju 2011 razem z Leeteuk'iem z Super Junior nagrała piosenkę Ice Cream, która niespecjalnie mnie zachwyciła, może jest zbyt radosna jak dla mnie..

Nie tłumaczymy, ale pokazać można :D



Chociaż może Madzia będzie chciała, to wtedy przetłumaczymy :D

Jej młodszym bratem jest Jung Ilhoon z BTOB.

I oczywiście grała w dramie Dream High, której nie widziałam, i nie mam zamiaru oglądać, przez High School Musical się zraziłam do takich pozycji :(

Trochę zdjęciów:
Kiedy wpisałam w wujka google "Joo Bad Guy" wyskoczyła mi cała obsada Secret Garden z Hyun Binem i kilku człowieków z Flower Boy Ramen Shop i tradycyjnie mój Oppa  :D






Jak mi się podobają jej długie włosy *__*

2 komentarze:

  1. Piszę dopiero dzisiaj... Jeszcze jak nie znałam Jang Keun Suk'a jako aktora (jak już pisałam - najpierw interesowałam się tylko Japonią),to trafiłam na "Let me cry", które baaardzo mi się spodobało. Mam pytanie - teledyski z koleżanką tłumaczycie z oryginału czy angielskiego? Bardzo podobają mi się Wasze tłumaczenia. Pozdrawiam ^^ (chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Let me cry to szlagier z tamtego roku z kwietnia :D no ja go znałam na długo zanim to wypuścił, może z Madzią zrobimy tłumaczenie jakiejś jego piosenki :D Madzia tłumaczy z angielskiego. Ale jak wiesz co strona to inny tłumacz i każdy że tak powiem.. hmm.. inaczej to tłumaczy.. Więc ja po przetłumaczeniu porównuję z koreańskim. Nie jestem specjalnie jakimś mistrzem ale wyłapuje osoby w jakiej śpiewa, albo porównuje tłumaczenia, żeby jak najmniej było błędów

    Cieszę się że Ci się podoba, przekażę Madzi będziemy mieć więcej zapału do pracy ^^

    OdpowiedzUsuń