niedziela, 18 grudnia 2011

Chen Bo Lin

Naprawdę długo zastanawiałam się nad tytułem tego posta. Bo ogólnie wszystko związane z tym zasługuje na to, by znaleźć się w tym miejscu. Ten post jest o najpiękniejszej piosence o nieszczęśliwej miłości jaką tylko znam. Pochodzi z Tajwańskiej dramy - In Time With You z Ariel Lin i Chen Bo Lin w rolach głównych.

Sprawa wygląda tak, ten pan jest zakochany w tej pani. Ta pani jest jego najlepszą przyjaciółką. I ona nie wie, że on ją kocha (przynajmniej do 10 odc)
On ją kocha prawie 15 lat. Ehh, chłopak ma stalowe nerwy :) 

Całe zamieszanie więc w moim sercu wywołał on:
Chen Bo Lin 

Jeden z głównych bohaterów dramy i właściciel jednego z najpiękniejszych głosów. Ta piosenka śpiewana przez niego jest dla mnie idealna.
Opowiada o tym jak bardzo się stara jej nie kochać. A robi to by jej nie stracić.
<3<3<3 *.*



Zakręciłam się odpowiednio i zdobyłam tekst tej piosenki.
Dramę z napisami pl można pobrać z Forum Baka,  jest już  skończona. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz