wtorek, 5 czerwca 2012

TEEN TOP

A teraz panowie który zawrócili mi w głowie ;>



Ogólnie wzięliśmy się za to z Madzią, bo mi się bardzo spodobały ich dwie piosenki: To You i No Perfum on You.
Podobały mi się bo: 
pierwsza z nich jest strasznie chwytliwa a ich układ taneczny jest po prostu boski..
A druga:
bo jest bardzo taneczna..
Aczkolwiek to o czym oni tam śpiewają to śmiech na sali.. 
no ale chłopaki są znani ze swoich skłonności do starszych kobiet <noona>
i ta piosenka jest właśnie o noonie :D
Śmiałam się z tego, że To You jest zerwaniem tej noony z chłopakami z TEEN TOP.


Teraz trochę o chłopakach bo nie była bym sobą :D

C.A.P 
<buhahaha, dobrze, że nie mieszka w Polsce>
Urodzony 4 listopad 1992 - Lider (swoją drogą T.O.P też ma urodziny 4 listopada) jego ksywka to Charisma Rapper - wolę go w blond włosach :D



Chunji
Urodzony 5 października 1993 roku - ten uroczy koleś co śpiewa, że noona jest jego xD 
Ksywka - Power Voice



L.Joe
Urodzony 23 listopad 1993. Ksywka - Mischievous Rapper



Niel
Urodzony 16 sierpnia 1994 roku. Ksywka - Emotional Vocal.
Jego ust to mu zazdrości pewnie niejedna dziewczyna.


Ricky
Urodzony 27 lutego 1995 roku. Jego ksywka to Lovely Boy



Changjo
Urodzony 16 listopada 1995 roku - maknae. Ksywka - Dancing Boy


Ogólnie ich obecny wygląd z tymi farbowanymi grzywkami mi się bardziej podoba *__*



2 komentarze:

  1. Moja siostra bardzo lubi Teen Top. Ja właściwie też ( ostatnio często słuchamy właśnie "To You", chociaż nadal nie mogę się przyzwyczaić do specyficznej melodii w "Crazy"... "No More Perfum On You" bardzo lubię za chwytliwą melodię, a zwłaszcza za "yeppeun girl", które świetnie brzmi w ich wykonaniu ^^ Dopiero dziś jednak oglądam to z tłumaczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zraziłam po tej piosence do tego chłopaka który "chodzi z nooną" po prostu jak go widzę to mnie coś trafia.. Ogólnie ja nie słuchałam wcześniej ich piosenek, dopiero teraz jak śledzę nowości na bieżąco (a ostatnimi czasy wszyscy comebackują)jak usłyszałam To You powiedziałam: muszę to mieć
    ogólnie mam problem z rozróżnieniem ich jedynie Niel jest na tyle charakterystyczny że jego wszędzie wyłapię :) A Perfumy właśnie lubię za to że są dobre do potańczenia :D no ale wolałam nie wiedzieć o czym oni śpiewają, teraz w każdej piosence słyszę "noona" :D

    OdpowiedzUsuń