niedziela, 15 lipca 2012

T-ara

Ponieważ ktoś po raz miliardowy mi przypomniał, że tutaj strasznie cicho, więc piszę.
Piszę od jakiś dwóch tygodni i nie miałam czasu w ogóle by to opublikować.
>.<

Dzisiaj popatrzymy sobie na dziewczyny z T-ary :D
Ogólnie ich historia jest bardzo długa i ciekawa, łącznie z tym, że co jakiś czas mają zmianę liderki.


Od lewej: Qri, Soyeon, Hyomin, Areum, 
Hwayoung, Jiyeon, Eunjung, Boram,


Ogólnie podliczając je teraz wszystkie do kupy, to razem ze wszystkimi członkiniami i z tymi nowymi i z tymi sprzed debiutu to było by ich teraz 11 O.o

Zrobiłyśmy z Madzią jedną z moich ich ulubionych piosenek.


Początkowa piątka to były: Hyomin, Jiyeon, Jiwon, Jiae i Eunjung. Jednak przed debiutem Jiae (liderka) i Jiwon odeszły z zespołu, z powodu różnic w muzycznym stylu (chyba im się nie podobał rodzaj muzyki jaką miały grać - nie mnie w to wnikać, aczkolwiek nie wiem czy gdybym miała taką jak one szansę, to bym ją zostawiła)

Jiwon aktualnie jest członkiem Spica (ja się cieszę z tego faktu ^_^) zaś o Jiae to nic nie słyszałam.

Zadebiutowały już w szóstkę, razem z Boram, Qri  i Soyeon.


W 2010 roku doszła jeszcze Hwayoung, a w 2012 roku Areum i Dani, ta ostatnia to od grudnia ma występować z nimi, aczkolwiek pojawiła się już w ostatnim teledysku :D


A teraz coś o dziewczynach ^.^



Boram
Imię i nazwisko: Jeon Bo Ram
Data urodzenia: 22 marca 1986



Qri
Lee Ji Hyun
Data urodzenia: 12 grudnia 1986



Soyeon
Imię i nazwisko: Park In Jung
Data urodzenia: 5 październik 1987


Eunjung
Imię i nazwisko: Ham Eun Jung 
Data urodzenia: 12 grudnia 1988


Hyomin
Imię i nazwisko: Park Sun Yeong
Data urodzenia: 30 maj 1989


Hwayoung
Imię i nazwisko: Ryu Hwa Young
Data urodzenia: 22 kwiecień 1993


Jiyeon
Imię i nazwisko: Park Ji Yeon
Data urodzenia: 7 czerwiec 1993

I dwa nowe nabytki ^.^

Ahreum
Imię i nazwisko: Lee Ah Reum


Dani



Jak wyglądało u nich z liderkami :D

Qri: od lipca 2013
Soyeon: styczeń 2012 - lipiec 2013
Hyomin: czerwiec 2011 - styczeń 2012
Boram: lipiec 2010 - czerwiec 2011
Eunjung: lipiec 2009 - lipiec 2010
Jiae - pre-debut


I tak mi się najbardziej podoba fakt, że na ich oficjalnej stronie, brak słowa o Ahreum i Dani. 
Jak żyć, się pytam >.<















1 komentarz:

  1. Kyokoooo blog znowu umieraaaaa..... a ja takie ładne rzeczy dla Ciebie zrobiłam do wstawienia T^T

    OdpowiedzUsuń